Minden, ami a szemmel és a látással kapcsolatos

Éles látás

Mit egyél, hogy jobban láss?

Új sorozatunk első része

2017. január 03. - focusmed

Számtalanszor hallottuk gyerekkorunkban, hogy "Egyed a répát is, attól tudsz majd fütyülni!" Nos, hogy ebben mennyi az igazság, azt nem tudjuk, viszont kétségkívül vannak olyan ételek, amelyek tápanyagtartalmuknak köszönhetően elősegíthetik több szervünk egészségének megőrzését. 

Nézzük például a szemet! Kulcsfontosságú szervünk, az agyunk után a második legbonyolultabb felépítésű részünk. Egyik alkotórésze, a retina felelős a fényérzékelésért. Jó működéséhez elengedhetetlen, hogy bizonyos vitaminokhoz, ásványi anyagokhoz, tápanyagokhoz megfelelő mennyiségben hozzájusson.

A retina hatékonyságához szükség van - többek között - bioflavonoidokra, karetonoidokra, A- és D-vitaminra. A természet ajándéka számunkra, hogy nem csak mesterséges formában, táplálékkiegészítőkben találhatóak meg ezek a tápanyagok, hanem természetes formában is, mégpedig ételekben. Ha szeretnénk megőrizni eme szervünk egészségét, fogyasszunk sokat ezekből: spenót, sárgarépa, édesburgonya, spárga, tenger gyümölcsei, tojás, leveles kel.

Következő posztunkban folytatni fogjuk a témát!

fm_infografika_retina_v1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eleslatas.blog.hu/api/trackback/id/tr1012090211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.